Blogger Backgrounds

Friday 25 January 2013

Happy Thursday with My Chingu :)

Hi everyone.. ! 
Semalam kn aku ngn mmber2 sume go to the One Utama after our class finished..
Yeay! Haha..I'm so happy..
Some of us want to go shopping..
Some of us including me want to go karaoke.. :p
I know that my voice didn't so good..
But..It's working to release my tension with TPZ..
Guest what...
Time ngah karaoke..tetibe speaker (gelaran utk kwn aku)
nk nyanyi duet ngn aku..
OMG!! Mnde tu laa yg paling aku tkot..
Nk tau npe??
Sbb sore dye kuat giler!!
That's was the first and the last aku akn karok ngn diorg..
Adr yg jnis xnk byr tp nk nyanyi..
Mne boley cm tuh kwn.. -_-
Argh..whatever laa..
That's all for now.. :)
Lastly aku nk share sikit laa picture2 yg smpat ktorg amek..
Thanks for reading! 
In the class.. :)
Kat luar hostel..
With one of my chingu.muny..
Cute x teddy ney?hehe
p/s : i'm shorter that u muny!!
I hate it.. ><
haha..just kidding..
Me.. :p
junior said I'm like the pau at the hospital cafe.. -_-
One of my favourite picture.. :)

0 respond :):